תקלות והצעות לשיפור אתר צה"ל
header
שאלות נפוצות לרישום באתר
מהו אתר השכר והכספים ?

אתר השכר והכספים הוא האתר הראשון והייחודי מסוגו בצה"ל. אתר זה מאפשר שקיפות ובהירות מרביות בכל הקשור לנושא השכר והכספים של הפרט בצה"ל.

האתר מאפשר ללקוחותינו לצפות בתלושי השכר האישיים שלהם מכל נקודה בעולם, וכן לקבל הסברים מפורטים על אופן חישוב השכר ותנאים לזכאויות השונות. כמו כן האתר מספק מידע אודות הגורמים המטפלים בהיבטים השונים של השכר ומציע דרך נוספת לפנות למוקד השירות של מופת.

למה כדאי להצטרף לשירותי האתר ?

נוחות - אתר השכר והכספים מאפשר גישה לפרטי השכר האישיים מכל מחשב המחובר לרשת הצה"לנט והאינטרנט במהירות וביעילות מירביים.

זמינות ? שירותי האתר זמינים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע לאורך כל השנה.

אבטחת מידע - האתר מאובטח בהתאם למקובל במוסדות הפיננסיים המובילים במשק ועומד בסטנדרטים המחמירים ביותר של מחלקת צופן ובקרה ומחלקת בטחון מערכות המידע של צה"ל.

מה דרוש כדי להתחיל להשתמש באתר השכר והכספים ?

עליך להירשם לאתר בהתאם להנחיות הרישום בדף הרישום.

באיזה דפדפן ניתן לצפות באתר ?

ניתן לצפות באתר ב-Internet Explorer מגירסה 5.5 ומעלה.

הרזולוציה המומלצת לצפייה היא 600x800.

לא ניתן להשתמש בדפדפנים אחרים לצפייה באתר.

 

האם האתר מאובטח ?
האתר נבנה בהתאם למקובל במוסדות הפיננסיים המובילים במשק ועומד בסטנדרטים המחמירים ביותר של מרכז צופן ובטחון ומחלקת בטחון מידע של צה"ל. למידע נוסף לחץ כאן.
האם פרטי האישיים נמצאים ברשת (צה"לנט או אינטרנט) גם אם לא נרשמתי לאתר ?
פריטי השכר האישיים שלך עולים למאגר המידע של האתר רק לאחר שבחרת להצטרף והשלמת את תהליך הרישום במלואו.
האם אוכל לצפות במידע הכללי (לא בתלושי השכר האישיים) ללא סיסמה אישית ?

 לא. האתר מיועד אך ורק ללקוחות של מופת בפועל. אי לכך, צפייה בחלק כלשהו מהאתר, כולל החלקים הכלליים, אפשרית רק לאחר השלמת תהליך הרישום וקבלת הסיסמה האישית.

מהו "מספר התעודה הצבאית" ?

מספר התעודה הצבאית מופיע בפינה הימנית התחתונה של כל התעודות הצבאיות (חוגר/קצין/מילואים) תחת הכותרת "תעודה מספר :" ומורכב מ- 8 ספרות.

מהי "סיסמה אישית" ?

הסיסמה הראשונית תונפק ותשלח לביתך עם תום הליך הרישום.

עם קבלת המעטפה עם הסיסמה הראשונית לאתר יש להיכנס לאתר ולהחליפה לסיסמה אישית עפ"י הכללים המפורטים באתר.

סיסמה זו ייחודית ומיועדת לשימוש באתר השכר והכספים בלבד.

האם "קוד אישי לברורים" המופיע בתלוש השכר יכול לשמש אותי בכניסה לאתר ?

לא ניתן להשתמש בקוד אישי לברורים לשם כניסה לאתר.

עליך להירשם ולהמתין לקבלת הסיסמה האישית, אשר תשמש אותך בשימוש באתר, בדואר אזרחי.

מדוע אין באפשרותי להזין כתובת למשלוח הסיסמה ?
כחלק מהגנה על פרטיותך, הסיסמה הראשונית נשלחת לכתובתך הפרטית הרשומה במאגרי המידע של צה"ל.

במידה ואינך בטוח בנכונות הכתובת הנמצאת ברשות צה"ל, נא ודא/י זאת מול השלישות ביחידתך.

יש לוודא את נכונות הכתובת טרם ביצוע תהליך הרישום לאתר.

לא תשלחנה סיסמאות לכתובת שונה מזו המופיעה ברישומת הצה"לית.
הזנתי את פרטי בתהליך הרישום וקיבלתי הודעה "לא נמצא במאגר". מה עלי לעשות ?

פרוש ההודעה הוא שאינך נמנה/ית עם לקוחות הפעילים של מופ"ת. מאחר והאתר מיועד, אך ורק לאלה המקבלים שכר מצה"ל, לא תוכל להשתמש בו.

במידה והנך משוכנע/ת כי מדובר בטעות, אנא פנה/י לשלישות ביחידתך לשם הסדרת הנושא.

מתי אקבל את הסיסמה הראשונית ?

לאחר השלמת תהליך הרישום, הסיסמה תגיע לביתך עד 5 ימי עבודה לכל היותר מיום הרישום.

בכניסתי הראשונה לאתר הקלדתי את כל הנתונים, כולל הסיסמה האישית, אך קיבלתי הודעה "טעות בהקלדת נתונים". מה עלי לעשות ?

ראשית יש לבדוק כי הפרטים המזהים נכונים, במידה ולא הצלחת להתחבר עם מספר התעודה הנוכחית שלך, אנא נסה להתחבר עם מספר הרישיון.

במידה וגם עם מספר הרישיון הנך מקבל שגיאה בהתחברות אנא בדוק כי כתובת האתר מוקלדת כראוי, יש להתחבר לאתר עם הכתובת הבאה בלבד:

https://www.aka.idf.il/main/sachar/

במידה ועדיין ישנה בעיה בהתחברות, יש לפנות למוקד תמיכה טכנית במופ"ת בטלפונים הבאים:

אזרחי: 03-7349999

מטכ"לי: 0373-9999

ניסיתי להיכנס מספר פעמים עם הסיסמה שקיבלתי לביתי וכעת מופיעה הודעה "משתמש נעול". מה עלי לעשות ?

במידה וסיסמתך ננעלה יש לפנות למוקד השירות של האתר בטלפון מטכ"לי: 9999 - 0373או בטלפון אזרחי: 03-7349999  בין השעות 8:00 - 17:30.

 

האם קיים מוקד תמיכה טלפוני לאתר ?

בכל נושא טכני של הפעלת האתר יש לפנות למוקד התמיכה של האתר בטלפון מטכ"לי: 0373-9999 או בטלפון אזרחי: 03-7349999 בין השעות 8:00 - 17:30.

בכל שאלה בנושא שכר ניתן לפנות למוקדי השירות של מופ"ת בטלפון מטכ"לי: 0373-9999 או בטלפון אזרחי: 03-7349999

 

מי מורשה להירשם ולגלוש באתר השכר והכספים ?
אתר השכר והכספים מעניק שירותים לרוב אוכלוסיות הפעילות והמקבלות תשלומים במסגרת צה"ל, כגון חיילי החובה, משרתי הקבע ועובדי צה"ל וגם לאוכלוסיית גמלאי שירות הקבע ואנשי המילואים (בתנאי ששירתו במילואים בשנה האחרונה וזכאים לתשלום עבור שירותם זה).
איך ניתן לעדכן את הפרטים האישיים באתר ?

 האם ניתן לעדכן את הפרטים האישיים באתר ?

באתר ניתן לעדכן את הפרטים הבאים : סיסמה, תשובות לשאלות מזהות וכתובת דואר אלקטרוני.

בכדי לעשות זאת, יש להיכנס למדור "עדכון פרטים אישיים" בתפריט הראשי של האתר.

לשם ביצוע העדכון צריך להזין את הסיסמה האישית בראש העמוד.

 

שכחתי סיסמה, מה עושים?

אם מילאת מראש "שאלות מזהות לעדכון סיסמה" בתפריט "עדכון פרטים אישיים" (בצד ימין של המסך לאחר זיהוי המשתמש), ניתן להתקשר למוקד השירות הטלפוני של מופ"ת טלפון מטכ"לי 0373-9999 או אזרחי 03-7349999.

המוקדנית תשאל אותך את השאלות המזהות עליהן ענית (כגון צבע אהוב, מאכל אהוב, בית הספר היסודי בו למדת וכו'), תוודא כי ענית עליהן נכונה ותתן לך בטלפון את סיסמתך.
אם לא מילאת מראש את השאלות המזהות, תאלץ מטעמי שמירה על הפרטיות להירשם מחדש.

אתר זה הוקם ע"י צה"ל/לשם ומופ"ת :: כל הזכויות שמורות לצה"ל הצהרה משפטית